პროექტის სახელწოდება: არა ძალადობას
პროექტის აქტუალობა: სკოლაში ხშირად ვაწყდები ასეთ სიტუაციას : ბავშვები ერთმანეთს
სიტყვიერ შეურაცყოფას აყენებენ, დამცინავ სახელებს
ხმარობენ, ეს არის ბულინგის
მიმართულება. საზოგადოებაში ძალადობის მსხვერპლი
შეიძლება გახდეს ნებისმიერი მოზარდი,
ჩემი თქვენი და ჩვენი შვილები, რასაც ხელი უნდა შევუშალოთ, თორემ კატასტროფის
ზღვარზე ვართ. ხშირ შემთხვევაში
არ იციან როგორ დაიცვან
თავი და საერთოდ
რას ნიშნავს ბულინგი.საზოგადოების დიდი ნაწილი ინფორმირებული
არ არის . ამიტომ
გადავწყვიტე პროექტის გაკეთება .
პროექტში მონაწილენი: მეექვსე, მეშვიდე, მერვე, მეცხრე კლასის მოსწავლეები.
პროექტის ხანგრძლივობა: 3კვირა.01.11
– 22.11
პროექტის მიზნები: ინფორმირებული საზოგადოების
ჩამოყალიბება; ბულინგზე. ინფორმაციის მოძიება და დამუშავება, განხილვა, წარდგენა;
ზოგადი განათლების ეროვნული მიზანი:
პროექტის
ამოცანები: მოვიძიებთ ინფორმაციებს ბულინგის შესახებ; ფილმის ჩვენება .
დისკუსია , გამოკითხვები ქუჩაში,
გამოკითხვები სკოლის მასშტაბით, ინფორმაციის დამუშავება და დასკვნების გამოტანა. აგრესიული ქცევის
შემცირება პროსოციალური ქცევის წახალისებით
ადამიანური
რესურსი: - მოსწავლეები,
დამრიგებელი,
მატერიალური
რესურსი: - პროექტორი-1,
ნოუთბუქი-1, ფოტოები, ვიდეო რესურსი ინტერნეტიდან.
ამოცანების განსახორციელებლად საჭირო საქმინობები: ფილმის ჩვენება ბულინგზე, ამით მოსწავლეთა
დაინტერესება: 01.11 1 აქტივობა.დისკუსია. 04.11 2 აქტივობა -ოთხი ჯგუფის ჩამოყალიბება.04.11
პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეებს
განაწილებული აქვთ ბულინგის
ოთხი მიმართულება: ფარული ბულინგი : კიბერბულინგი ; ვერბალური ბულინგი ; ფიზიკური ბულინგი.05.11 3 აქტივობა პირველი ჯგუფი მოიძიებს
ინფორმაციას ფარული ბულინგის
შესახებ; მეორე ჯგუფი მოიძიებს
ინფორმაციას კიბერბულინგის შესახებ; მესამე ჯგუფი მოიძიებს ინფორმაციას ვერბალური ბულინგის
შესახებ; მეოთხე ჯგუფი მოიძიებს
ინფორმაციას ფიზიკური ბულინგის შესახებ;07.1108.11
4 აქტივობა. მოძიებული ინფორმაციისდახარისხება,დამუშავება.08.11 5 აქტივობა- გამოკითხვა სკოლის მასშტაბით
,მოსწავლეებთან და მასწავლებლებლებთან ;11.11 - 13.11 6 აქტივობა
დისკუსია-„ როგორ დავეხმაროთ თანატოლებს
საკუთარი უფლებების დაცვაში“15.11
7 აქტივობა.დისკუსია„როგორ ვიზრუნოთ ერთმანეთზე“19.11 8 აქტივობა მოძიებული ინფორმაციის თავმოყრა, მსჯელობა, გაზიარება საზოგადოებისთვის . 20.11 9 აქტივობა შევქმნათ მეგობრული გარემო სკოლაში-კვირაში ერთი დღე გამოვაცხადოთ სიკეთის კეთების დღედ.21.11 10 აქტივობა პროექტის პრეზენტაცია.22.11
7 აქტივობა.დისკუსია„როგორ ვიზრუნოთ ერთმანეთზე“19.11 8 აქტივობა მოძიებული ინფორმაციის თავმოყრა, მსჯელობა, გაზიარება საზოგადოებისთვის . 20.11 9 აქტივობა შევქმნათ მეგობრული გარემო სკოლაში-კვირაში ერთი დღე გამოვაცხადოთ სიკეთის კეთების დღედ.21.11 10 აქტივობა პროექტის პრეზენტაცია.22.11
ხელისშემშლელი ფაქტორები: პროექტის განხორციელების ეტაპებზე შეიძლება გამოიკვეთოს რისკები და ხელისშემშლელი ფაქტორები.
შესასრულებელი დავალებების ვადები, (ალტერნატივა -გამოვიყენებთ ინფორმაციის დამუშავება დახარისხების დროს ასევე პროექტის პრეზენტაციის დროს ), მოწვეული მშობლების, სტუმრების დათქმულ შეხვედრებს, დისკუსიის დროს მათი გადატვირთული განრიგიდან გამომდინარე.
პროექტის შედეგები: მოსწავლეები და მათი მშობლები ინფორმირებული იქნებიან და გააზრებული
ექნებათ , თუ რა არის ბულინგი
და ეცოდინებათ რა ზომებს მიმართონ , რა სახის დარიგებებს მისცემენ
ერთმანეთს მოზარდები;
პროექტის ხელმძღვანელი: თამთა ძველაია
ბიუჯეტი:
პროექტის ვებ გვერდი/ბლოგი:
სამუშაო
გეგმა
საპროექტო საქმიანობები პასუხისმგებელი პირი ვადები
თვეების მიხედვით
შეფასება
პროექტის
შუალედური და საბოლოო შეფასება:
მონიტორინგი/
შეფასება
|
ვის
მიერ
|
როდის
|
რა
კრიტერიუმებით
|
პირველი
შუალედური მონიტორინგი
|
მასწავლებელი,
მოსწავლეები
|
04.11
|
პროექტზე
მიმდინარეობის პროცესში მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი
|
მეორე
შუალედური მონიტორინგი
|
მასწავლებელი
|
11.11
|
პროექტის
მიმდინარეობის მონიტორინგი
|
საბოლოო
შეფასება
|
მოსწავლეები
|
22.11
|
პრეზენტაცია
|
პროექტის მიმდინარეობის მონიტორინგი:
პროექტის
მონიტორინგისთვის საჭირო საქმიანობები
|
მონიტორინგის
ინდიკატორები
|
თარიღი
|
1. ვამოწმებთ
მოსწავლეების მიერ მოძიებულ ინფორმაციის სანდოობას
|
ვამოწმებთ
მოძიებული ინფორმაციის, გამოყენებული ლიტერატურის, ინტერნეტსაიტების და სხვადასხვა
წყაროების სანდოობას
|
11.11
|
2. ვამოწმებთ
პროექტის მიმდინარეობის შესაბამისობას თემასთან
|
მათ
მიერ მოძიებულ ინფორმაციას ვაკავშირებთ თემასთან და ვუკეთებთ ანალიზს
|
20.11
|
3. შედგა თუ
არა ჯგუფის წევრებს შორის თანამშრომლობა
|
ვაკეთებთ
ანონიმურ გამოკითხვას ჯგუფის წევრებს შორის
|
13.11
|
4. ართმევენ
თუ არა დაკისრებულ მოვალეობებს თავს
|
ვაკვირდებით
მოსწავლეებს, რამდენად ართმევენ თავს დაკისრებულ მოვალეობებს
|
08.11 15.11
21.11
|
5. იცავენ თუ
არა დროის ლიმიტს
|
ვამოწმებთ
პროექტის გეგმაში გაწერილ დროის ლიმიტს
|
19.11
|
19.11
პროექტის განხორციელების პროცესში მოსწავლეებზე
დაკვირვების ცხრილი
დაკვირვების
საგანი
|
კომენტარი
|
შედგა
თუ არა თანმშრომლობა
|
დიახ
|
იყვნენ
თუ არა მოსწავლეები მოტივირებულნი და რამ განაპირობა მოტივაცია
|
მოსწავლეები მოტივირებულნი იყვნენ, ფილმის ჩვენებამ
განაპირობა
|
ჰქონდა
თუ არა მათ შეხვედრებს პროექტის განხორციელებისას სისტემატური და საქმიანი ხასიათი
|
დიახ
|
იყვნენ
თუ არა ჯგუფში პასიური მოსწავლეები და რა იყო მათი პასიურობის მიზეზი. იმოქმედა თუ
არა პროექტის განხორციელების პროცესმა მათ მოსწრებაზე
|
პასიური მოსწავლეები
არ ყოფილან.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий