პროექტის სახელწოდება:
„სპორტი ჩემს ცხოვრებაში“
პროექტის აქტუალობა: ჩემი მიზანია ხშირი ურთიერთობა
მქონდეს მოსწავლეებთან, ვიყო მათი მრჩეველი და აღმზრდელი.
ხშირად მქონდეს მათთან
საქმიანი ურთიერთობები, ვეხმარებოდე
მათ პრობლემების მოგვარებაში, ღირსეულ მოქალაქედ
აღზრდაში და ხელი შევუწყო მოსწავლეების
ავტონომიურობას.რაც გულისხმობს ფიზიკურად და ფსიქიკურად ჯანსაღი
მოქალაქის აღზრდას.
პროექტში მონაწილენი: მეექვსე, მეშვიდე,
მერვე, მეცხრე კლასის მოსწავლეები.
პროექტის ხანგრძლივობა: 3 კვირა 19.09 -11.10
პროექტის მიზნები: გააცნობიერონ
და გაიაზრონ სპორტის დანიშნულება
მათ ცხობრებაში, რომ სპორტი
ზრდის ადამიანის გამძლეობას,მოთმინებას, სხეულის
და სულის სიძლიერეს. აძლიერებს იმუნურ
სისტემას, ამაღლებს განწყობას. ებრძვის დეპრესიას, ადამიანი ხდება უფრო
დაცული გარე სამყაროს
ზემოქმედებისაგან. იგი მორალურად ძლიერდება
და ნებისყოფა უმუშავდება იმისა ,
რომ სპორტი აქციოს მისი ცხოვრების
განუყრელ ნაწილად.ჩვენი მიზანია
მოსწავლეებს გამოუმუშავდეთ კვლევა-ძიების
დაკვირვების, თანამშრომლობის, ურთიერთპატივისცემის,
ერთმანეთზე მზრუნველობის ქცევის
უნარ-ჩვევები. ჩამოუყალიბდეთ ახალი ცოდნისა და ჩვევების დამოუკიდებლად შეძენის უნარი, რათა
შეძლონ საკუთარი შესაძლებლობების და სულიერი მიდრეკილებების ადეკვატურად განსაზღვრა
და ამის მიხედვით საზოგადოებრივ ცხოვრებაში
საკუთარი ადგილის დამკვიდრება.
ზოგადი განათლების ეროვნული მიზანი:
თ) იყოს კანონმორჩილი, ტოლერანტი მოქალაქე:
განუვითარდეს სოციალური და სამოქალაქო კომპეტენციები: კონსტრუქციული თნამშრომლობა, კრიტიკული და შემოქმედებითი აზროვნება, შემწყნარებლობა, სხვისი უფლებების პატივისცემა და დემოკრატიული პრინციპების აღიარება.
გ) ტექნოლოგიური თუ სხვა ინტელექტუალური მიღწევების ეფექტიანად გამოყენება; ინფორმაციის მოპოვება, დამუშავება და ანალიზი.
ზ. კომუნიკაცია ინდივიდებთან და ჯგუფებთან
პროექტის ამოცანები: მოსწავლეებთან ერთად, პროექტის განხორციელების პროცესის დაგეგმვა, მონიტორინგისა და შეფასების
ოროცესის გაცნობა. სპორტული შეჯიბრებებისთვის საჭირო
ქცევის წესების და განაწილებული საქმიანობის
შესახებ ინფორმირება. საგანმანათლებლო აქტივობების
დაგეგმვა.
ადამიანური რესურსი: - მოსწავლეები, დამრიგებელი,
მატერიალური რესურსი: - პროექტორი-1, ნოუთბუქი-1, რესურსი ინტერნეტიდან,
ამოცანების განსახორციელებლად საჭირო საქმინობები: პირველი აქტივობა: მოსწავლეებთან ერთად პროექტის განხორციელების პროცესის დაგეგმვა.
მეორე
აქტივობა:მოსწავლეების ინფორმირება სპორტის
სხვადასხვა აქტივობებშისაჭირო ქცევის
წესების , ჩაცმულობისა და ინვენტარის
მოძიება.
მესამე აქტივობა: მოსწავლეები მოიძიებენ
ინორმაციებს საყვარელი სპორტცმენის
შესახებ, საყვარელი სპორტის სახეობის
შესახებ.
მეოთხე აქტივობა: მოსწავლეთა ინფორმირება ადამიანის ცხოვრებაში
სპორტის მნიშვნელობაზე. ცნობილი ადამიანების
გამონათქვამები სპორტის შესახებ.
მეხუთე აქტივობა: ვიდეოკლიპების ჩვენება(საჭირო და აუცილებელი ვარჯიშები) მეექვსე აქტივობა: სპორტული
შეჯიბრებები.
ხელისშემშლელი ფაქტორები: პროექტის განხორციელების ეტაპებზე შეიძლება გამოიკვეთოს რისკები და ხელისშემშლელი ფაქტორები
პროექტის შედეგები: გააცნობიერონ და გაიაზრონ სპორტის
დანიშნულება მათ ცხოვრებაში ,აქციონ ცხოვრების განუყრელ
ნაწილად.მოსწავლეებმა შეძლონ სპორტულ შეჯიბრებებში
აქტიური მონაწილეობა.
პროექტის ხელმძღვანელი :
თამთა ძველაია
ბიუჯეტი: სკოლის ბაზაზე
პროექტის ვებ გვერდი/ბლოგი:
სამუშაო გეგმა
საპროექტო საქმიანობები პასუხისმგებელი პირი ვადები თვეების მიხედვით
შეფასება
პროექტის შუალედური და საბოლოო
შეფასება:
მონიტორინგი/
შეფასება
|
ვის მიერ
|
როდის
|
რა კრიტერიუმებით
|
პირველი შუალედური
მონიტორინგი
|
მასწავლებელი,
მოსწავლეები
|
23.09
|
პროექტზე მიმდინარეობის
პროცესში მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი
|
მეორე შუალედური
მონიტორინგი
|
მასწავლებელი
|
04.10
|
პროექტის მიმდინარეობის
მონიტორინგი
|
საბოლოო შეფასება
|
მოსწავლეები
|
11.10
|
პრეზენტაცია
|
პროექტის მიმდინარეობის
მონიტორინგი:
პროექტის მონიტორინგისთვის
საჭირო საქმიანობები
|
მონიტორინგის
ინდიკატორები
|
თარიღი
|
1. ვამოწმებთ მოსწავლეების
მიერ მოძიებულ ინფორმაციის სანდოობას
|
ვამოწმებთ
მოძიებული ინფორმაციის, გამოყენებული ლიტერატურის, ინტერნეტსაიტების და სხვადასხვა
წყაროების სანდოობას
|
25.09
|
2. ვამოწმებთ პროექტის
მიმდინარეობის შესაბამისობას თემასთან
|
მათ მიერ მოძიებულ
ინფორმაციას ვაკავშირებთ თემასთან და ვუკეთებთ ანალიზს
|
27.09
|
3. შედგა თუ არა ჯგუფის
წევრებს შორის თანამშრომლობა
|
ვაკეთებთ ანონიმურ
გამოკითხვას ჯგუფის წევრებს შორის
|
02.10
|
4. ართმევენ თუ არა დაკისრებულ
მოვალეობებს თავს
|
ვაკვირდებით
მოსწავლეებს, რამდენად ართმევენ თავს დაკისრებულ მოვალეობებს
|
20.09 –
10.10
|
5. იცავენ თუ არა დროის
ლიმიტს
|
ვამოწმებთ
პროექტის გეგმაში გაწერილ დროის ლიმიტს
|
20.09-10.10
|
პროექტის განხორციელების პროცესში მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი
დაკვირვების
საგანი
|
კომენტარი
|
შედგა თუ არა
თანმშრომლობა
|
დიახ
|
იყვნენ თუ
არა მოსწავლეები მოტივირებულნი და რამ განაპირობა მოტივაცია
|
შეჯიბრებებში მონაწილეობამ უფრო
მოტივირებული გახადა მოსწავლეები
|
ჰქონდა თუ
არა მათ შეხვედრებს პროექტის განხორციელებისას სისტემატური და საქმიანი ხასიათი
|
რა თქმა
უნდა საქმიანი ხასიათი
ჰქონდა.
|
იყვნენ თუ
არა ჯგუფში პასიური მოსწავლეები და რა იყო მათი პასიურობის მიზეზი. იმოქმედა თუ არა
პროექტის განხორციელების პროცესმა მათ მოსწრებაზე
|
ჯგუფში პასიური მოსწავლეები
არ ყოფილა. ყველა აქტიურად იყო ჩართული პროექტზე მუშაობისას.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий