,,მე და ოჯახი'

პროექტის სახელწოდება: „მე და ოჯახი“                                                                                           
 პროექტის  აქტუალობა: აღნიშნული სოციალური პროექტი ხელს შეუწყობს ინტერ კულტურული განათლების ამაღლებას, მოსწავლეთა შორის  ემპათიას. მოვახდენთ ოჯახის წევრების და მათ მიერ დამკვიდრებული ტრადიციების გაცნობა-გაზიარებას .რამდენად  ვცემთ  პატივს ოჯახში  დამკვიდრებულ  ტრადიციებს, რამდენად  ვაფასებთ  თითოეული  ოჯახის  წევრის  შრომას ;                                                                                                                                                                            
 პროექტის  ხანგრძლივობა: 3 კვირა 07.05-30.05                                                                                                      
  პროექტის მონაწილენი: მესამე კლასის მოსწავლეები;                                                                         
   პროექტის მიზნები:  ასაკის  შესაბამისად  ეთიკისა  და  ზნეობრივი  ღირებულებების  ჩამოყალიბება . ურთიერთპატივისცემა ოჯახის წევრების მიმართ, მათი  შრომის  დაფასების  უნარის გაღვივება. ოჯახური  ტრადიციების პატივისცემა. თბილი  დამოკიდებულება  თანატოლებთან და  თანამშრომლობა(მათი  ოჯახური  ტრადიციების გაზიარება)                                                                                                                      
პროექტის  ამოცანები: პროექტის პირველ ეტაპზე , რადგან პროექტის მონაწილეები  დაწყებითი კლასის მოსწავლეები არიან , თემას  ზოგადად მიმოვიხილავთ. წარმოვადგენთ კითხვარს, კითხვარი  ძირითადად ივსება ოჯახის წევრების მიერ, რომელიც  ინფორმაციული  და შემეცნებითი  ხასიათისაა.                                                                                                                                    
 ამოცანის განსახორციელებლად  საჭირო  საქმიანობები: პროექტის  თემისა და მიზნების განსაზღვრა.                                                                                                                                             
პირველი აქტივობა: კლასის დაყოფა ჯგუფებად, მასწავლებლის კონსულტაცია მასალის  მოძიებისთვის.                                                                                                                                             
 მეორე აქტივობა: კითხვარი „ჩემი ოჯახი“, სადაც მოახდენს გამოკითხვას ოჯახის  წევრების, მათი პროფესიების  და  შრომის, ინტერესის  სფეროს  შესახებ.                                                                                                                                       
მესამე აქტივობა:  ჩანახატების პრეზენტაცია „ ჩემი ოჯახი  და  ტრადიციები“                                                                                                                               
მეოთხე აქტივობა : მსჯელობა-„ რომელი ოჯახური  ტრადიცია  მოგწონთ“                         
მეხუთე  აქტივობა: დისკუსია  თემაზე , თუ რამდენადმნიშვნელოვანი , შეუცვლელი და ფასდაუდებელია ოჯახის თითოეული წევრის( დედის , მამის , დის, ძმის) შრომა.                                                                                                      
   მეექვსე აქტივობა: კედლის გაზეთის  გამოშვება „საგვარეულო ხე“                                                              
 მეშვიდე აქტივობა: სხვა ქვეყნის ოჯახური ტრადიციების გაცნობა  და  მსჯელობა.                                                                                                                    
მერვე აქტივობა: რა პასუხისმგებლობები  მაქვს  ჩემი  ოჯახის წინაშე დისკუსია.                                                                                                              პროექტის პრეზენტაცია;                                                                                                         
  ხელისსემშლელი ფაქტორები: პროექტის განხორციელების ეტაპებზე შეიძლება გამოიკვთოს რისკები და ხელის შემშლელი ფაქტორები                                                                                    
 პროექტის შედეგები: მოსწავლეებს ეცოდინებათ  ოჯახური  ტრადიციების პატივისცემა,    შეძლებენ  დამოუკიდებლად  გადმოსცენ  და ისაუბრონ  საკუთარ ოჯახზე.  ასაკის  შესაბამისად  ეთიკისა და ძზნეობრივი ღირებულებების    ჩამოყალიბება;                                                                                                                                           
პროექტის ხელმძღვანელი: თამთა ძველაია
ბიუჯეტი:სკოლის ბაზაზე
პროექტის ვებ გვერდი-ბლოგი:


სამუშაო  გეგმა       
საპროექტო საქმიანობები პასუხისმგებელი პირი ვადები თვეების მიხედვით


შეფასება
    პროექტის შუალედური და საბოლოო შეფასება:

მონიტორინგი/ შეფასება
ვის მიერ
როდის
რა კრიტერიუმებით
პირველი შუალედური მონიტორინგი
მასწავლებელი, მოსწავლეები
07.05 -15 05
პროექტზე მიმდინარეობის პროცესში მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი
მეორე შუალედური მონიტორინგი
მასწავლებელი
16.05-25.05
პროექტის მიმდინარეობის მონიტორინგი
საბოლოო შეფასება
მოსწავლეები
30.05
პრეზენტაცია


        პროექტის მიმდინარეობის მონიტორინგი:
პროექტის მონიტორინგისთვის საჭირო საქმიანობები
მონიტორინგის ინდიკატორები
თარიღი
1.      ვამოწმებთ მოსწავლეების მიერ მოძიებულ ინფორმაციის სანდოობას
ვამოწმებთ მოძიებული ინფორმაციის, გამოყენებული ლიტერატურის, ინტერნეტსაიტების და სხვადასხვა წყაროების სანდოობას
09.05
2.      ვამოწმებთ პროექტის მიმდინარეობის შესაბამისობას თემასთან
მათ მიერ მოძიებულ ინფორმაციას ვაკავშირებთ თემასთან და ვუკეთებთ ანალიზს
10.05
3.      შედგა თუ არა ჯგუფის წევრებს შორის თანამშრომლობა
ვაკეთებთ ანონიმურ გამოკითხვას ჯგუფის წევრებს შორის
15.05
4.      ართმევენ თუ არა დაკისრებულ მოვალეობებს თავს
ვაკვირდებით მოსწავლეებს, რამდენად ართმევენ თავს დაკისრებულ მოვალეობებს
07.05-30.05
5.      იცავენ თუ არა დროის ლიმიტს
ვამოწმებთ პროექტის გეგმაში გაწერილ დროის ლიმიტს
ხშირად ვამოწმებთ

პროექტის განხორციელების პროცესში მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი

დაკვირვების საგანი
კომენტარი
შედგა თუ არა თანმშრომლობა
დიახ
იყვნენ თუ არა მოსწავლეები მოტივირებულნი და რამ განაპირობა მოტივაცია
სხვადასხვა  აქტივობებმა
ჰქონდა თუ არა მათ შეხვედრებს პროექტის განხორციელებისას სისტემატური და საქმიანი ხასიათი
რა  თქმა  უნდა  საქმიანი  ხასიათი  ჰქონდა.
იყვნენ თუ არა ჯგუფში პასიური მოსწავლეები და რა იყო მათი პასიურობის მიზეზი. იმოქმედა თუ არა პროექტის განხორციელების პროცესმა მათ მოსწრებაზე
ჯგუფში პასიური  მოსწავლეები  არ ყოფილა. ყველა აქტიურად  იყო  ჩართული პროექტზე  მუშაობისას.





                              

                                                                                                                                                                                                                                                                                               
                        
                      
              



Комментариев нет:

Отправить комментарий